Gerçekten çok acemiyim. Kızım olana kadar kucağıma bebek bile almadım 28 yaşındayım hep dokunmaya korktum canı yanarsa diye. 3 aylık kızım var şimdi. Öyle ağlayan bir bebek değil ağladığı zaman canı mı yanıyor hasta mı demeden edemiyorum. 2 gündür kakası hafif kahve renkte be yapışkan gibi geliyor. Ve üzerine ağlama olunca hastamı diyorum. Bu durumda endişelenmeliyim.
Küçük bir yerde yaşıyorum görev sebebiyle. Çocuk doktoru yok hastane bir buçuk saat uzaklıkta. Ben ne yapmalıyım?? Hangi durumlarda korkmalıyım?? Sabahta idrarı koyu sarı gelmişti. Mamayla besleniyor. Daha önce böyle olmamıştı böyle.