tubimsi44 ahh ahh 2 ay öyle kanaya kanaya emzirdim neler kullandım fayda etmedi. Tahin yağı lansinoh krem vs geçirmedi ama evde bildiğin ggöğüslerim açık gezdim üzerine birşey temas etmedi her emzirmeden önce ve sonrası anne sütü sürdüm öylelikle kurtuldum zor evet en acı olan o ama geçecek emin ol hayattaki en güzel şey evladını doyurmak onu düşün sadece