mrsfly bebeğim doğduğunda annemde kaldık eşimle. Ama evdeki herkes çalışıyordu. Annem sadece 1 hafta kaldı sonra işe döndü çünkü kendim bakıyordum herşeyiyle ben ilgileniyordum. Sarıldıktan dolayı biraz daha kaldık. 22.gün sünnet ettirmek zorunda kaldık. Yine gidemedik. 28.gün evimize geçtik. Başta korktum. Evim topluydu Allahtan. Ama eve geldikten sonra inanır mısın eşyalarımızı 1 haftaya yakın zamanda dizdim 😂😂işin acelesi yok benim için bebeğim önemli. Evi robot süpürüyor. Süpürge açamıyorum vaktim olmuyor malasef. Gece uyuyunca 12 ile 1.30 arası evi topluyorum. Bulaşıkları yıkayıp ocak vs siliyorum (her zaman yapamıyorum tabiki) tuvaleti vs temizlemeye çalışıyorum. Yemeği de öğlen oğlumun uyuduğu zaman olursa yapabiliyorum. Yoksa eşim gelene kadar kucakta sallıyorum 😂eşim gelince o oğlumuza bakıyor, bende yemek yapıyorum. Genelde yemek yiyeceğimiz zaman kıyameti koparıyor. Sırayla yiyoruz veya emerken yiyorum 🤕 bir şekilde oluyor canım. Çamaşır sorun ama 😂 kurutma makinesinde günlerce beklediği oluyor. Salona katlamaya alsam yine aynı şekil🤕