Oğlum 13 aylıkken yürüdü 21 aylık fakat hala takılıp düşebiliyor neredeyse her gün. Sizlerinkiler de böyle mi? Koşuyor zıplıyor tutunarak merdiven inme çıkma var ama sık düşüyor hele ki bot ya da mont giydiğinde. Doktora sordum 2 yaşa kadar geçecek diyor öyle mi gerçekten