AyseDerinnn Kızlar bebeğim resmen uykunun yönünü yitirdi bu ne ya böyle. Ne güzel sabah 11 gibi 2 gibi ve 5 gibi uyuyordu kısa kısa da olsada bir kaç gündür asla uymuyor kafayı yiyeceğim ya
AyseDerinnn minikailem01 artık çok yoruluyorm gerçekten yeri geliyor tahammülüm kalmıyor kızıyorum bağırıyorm ağlayıncada vicdan azabı çekiyorum resmen