Dtcansuyldz Oğlum 4 aylık sürekli elleri agızda ve salyalı sanırım dişetleri kaşınıyor doktor d florvit tablet kullanabilirsin dedi ama oda kaşıntı için değil flor desteği diye okudum internetten , siz kaşıntı için hangi jeli tavsiye edersiniz
Myagz Dtcansuyldz bizimkine bitek calgel iyi geldi canım valla diş jeline de çürütüyor diyorlar ama o kadar ağlıyor ağzını kaşıyor ki veriyorum napayım
osibrabia Dtcansuyldz benimde surekli 1 bucuk aydan beri salyasi akiyo.simdi 3 ay 17 gunluguz surekli agzinda bisey olsun istiyo elleri hep agzinda.
Momsboy Dtcansuyldz tetagil diş granülü kullanıyorum ben çok kaşıntısı olduğunda rahatlıyor biraz da olsa doğal bildiğim kadarıyla bi yan etkisi yok doktorunuza sorup deneyebilirsiniz
Dtcansuyldz Gamzelialper siz kullandınızmı etkilimi acaba d florvit tablet ile birlikte kullanabilir miyim
Jeologanne Benim oğlum 4 ay 25 günlük 4 aylık olduğu gün iki alt dişi patladı doktor dencol diye bir jel verdi çok ağlarsa sür diye ama pek Bi işe yaramadı maalesef 😫 fitil ve ağrı kesici veriyorum ama çok ağlıyo yavrum 😢
Dtcansuyldz Jeologanne ay bizim doktorda hiç bişey vermedi memoriale göturuyorum bide d florvit de ben söyledim kullanabilirsin dedi ama oda kaşıntıyı kesmiyor , bakıyorum şimdi öksürüyo salyası var eller agızda sürekli ne kullanmam lazım bi türlü bulamıyorum 🙁🙁🙁
Jeologanne Dtcansuyldz burdan Bi arkadaş yazmıştı sarımsağı ezip zeytinyağı nın içine koyun dolapta Bi kaç saat soğusun zeytin yağını süzüp öyle diş etine sürün diye yaptım biraz rahatlattı bide zeytin yağı ile karanfil yağını karıştırıp sürülebilir diye okudum eczaneden karanfil yağı almaya gittim eczacı bebeğiniz daha çok Küçük karanfil yağı kullanmayın ddi ama o kadar jel sürünce içinde ne olduğunu bilmiyoruz içinde Bi sirü kimyasal var karanfil yağı daha mı kötü ilaçtan anlamadım 🤷♂️
Muhendisella_ 4 ay 5 günlük benimde oğlum 3 gündür çok aktif kasıyor eliyle emzigiyle biberonuyla. Kullandığınız jellerden hangisi kaşıntı ve acısını gideriyor? Doktora gitmemize bir hafta var da . Cok zor da kalirsak aklimda olsun