Merhabalar ben emzirme ve bebek bakım danışmanı olmak istiyorum bu konuda ne yapabilirim sadece sertifika yeterli mi ebe ve hemşire olmayanlarda olabiliyor diye biliyorum kendimi mesleğin ne dediklerinde emzirme ve bebek bakım danışmanı demek istiyorum ama sadece sertifika yeterli mi makale okumak bu konuyla şlgili kitap okumak hariç belge olarak sadece sertifika yeterli mi ???