Merhaba anneler 🌸 2 ay 13 günlüğüz ve koliğiz. Biogaia kullandım pek etki etmedi sab simplex kullanmaya devam ediyorum duş ve masaj rutinleri kimyon rezene çaylarına devam ama hala sancılarımız var ve bu aralar kabızlık problemi yaşıyoruz. Bu kolik sancıları için kehribar kullanan var mı işe yaradı mı acaba ?