Bizim de yok ama düzen için erken bence. Ama genel olarak bizim sabah 8-9 gibi uyanıyor 2 saat gibi uyanık kalıyor. Ondan sonra beslenme ve sonrasında tekrar uyuyor. Bazı günler her emme sonrası uyumak istiyor. Bazı günler ise gündüz uykusu çok az oluyor. Geceler ise genelde 11den sonra uyumak istiyor. En geç 1.30u gördük 😅 sancı vs tutmazsa iyi 😌 mesela bugün 21.30da uyuttum. Bugün uykumuz güzeldi. Bende alıştıracaktım ama olmuyor şu an küçükler, 4 aydan sonra alışkanlık kazanıyor diyorlar. O zaman deneyeceğim. Şu an bebeğim beni şekillendiriyor