Selamlar anneler. Oğlum geçen cuma ateşlendi ve döküntüleri oldu. 38.9 lara ulaştı ateşi. Zar zor calpolletle toparladık. Her ne kadar doktorumuz farklı düşünse de biz beşinci hastalık olduğunu düşünüyoruz ( yanakları tokatlanmış gibi kıpkırmızı olduğu için )
Hatta pazar günü 1 yaş doğum gününü kutladık biraz toparlanınca.
Ateş ve döküntüler geçse de oğlumun keyfi hala yerine gelmedi 2 gündür. Hep anneyi babayı istiyor. Sesi çatallaştı ağlamaktan . 2 buçuk saatte uykusu geliyor. Gece uykularından ağlayarak uyanıyor. Biraz oynuyor ama hemen yine kucak istiyor.
Bu hastalık sonrası normal gibi geliyor bize ama benzer durum yaşayan var mı ? Evden çalışıyoruz anneanne babaanne bakıyor normalde ama 2 gündür onları istemiyor beni ya da babasını istiyor hep. Eskiye döner değil mi ? Tamamen huyu değişir mi acaba ?