1 ay 15 günlük bebeğim. Her emzirme sonrası az da olsa kusuyor. Bazen de içtiği sütün neredeyse tamamını kusuyor. Ama böyle süt yada su şeklinde degil böyle lor peyniri gibi. Kusunca rahatlıyor. Ben reflüden şüpheleniyorum. Bebeği reflü olup doktora giden var mi acaba dr ne dedi? Bende gidicem dr a ama esim bu ara yoğun çalışıyor. Sen taksiyle git diyor bana ama bebek arabası almadık henüz anne kucağıyla hemde çantayla cok zor oluyor diye esimi bekliyorum.
- src
))