Tombikdonerartikcokpahali Akciğerinden enfeksiyon olmuş. Ateş hep yüksek. Duanızı esirgemeyin Allah razı olsun şimdiden 😭
Tombikdonerartikcokpahali Allah’ım razı olsun hepinizden diğer kızımı da babası ile bıraktım 2 yaşında 😭 görüş yok o kadar moralim boxuk ki
2prensannesi03 Tombikdonerartikcokpahali görüş yok derken hastane de yatan yavrunu mu göremiyosun canım
Tombikdonerartikcokpahali 2prensannesi03 hayır diğerini evde olanı göremem artık ne kadar kalacaksak ,😭
dolcegurbanne ne hissettiğini az çok anlayabiliyorum. Allah sana sabır kızına da şifa versin dualarım sizinle 🌸
pinkooo_02 Tombikdonerartikcokpahali çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin buharı düzenli ver canım hemen iyileşir korkma
2prensannesi03 Tombikdonerartikcokpahali Anladım canım tabi bir anne olarak çok üzgünsün inşallah yavrun biran evvel iyi olsun hemen evinize dönüp her birlikte mutlu sağlıklı yaşamıniza devam edersiniz inşallah canım 🤲🏻