Birkizannesi123 Kızlar doktor yazmış ama iğnesi dedi eczacı bu bebeklere ağızdan veriliyor demiş kafam karıştı bebeğim 2 yaşında
AnnaKarenina_ Birkizannesi123 bazen doktorlar farklı tedavi uyguluyor ağızdan verilende var direk vurulanda ben 15 aylık oğluma 3 kutu bitirdim eczacı direk böyle söylemesi yanlış olmuş
Kuzununannesiyim Birkizannesi123 iğne olan ampulden 1,5 yaş kızıma yazdı doktor kırıp yarısını ağızdan veriyoruz doktor öyle dedi bize
Birkizannesi123 Kuzununannesiyim bizede iğnesini yazıyorum çok düşük ilaç falan fayda etmez dedi eczacı öyle deyince eşime kafam karıştı