melekayaz5 Doğum yapalı 13 gün oldu çok az bi dikişim var doktor madecasol verdi krem birde baticonla sürekli pansuman yapıyorum ama aşırı bi sızlama var idrar yaparken zorlanıyorum normal mi acaba böyle olan ya da geçiren var mı ??
seboss35 melekayaz5 çok normal benim 1 ay sürdü sonrasında bide pişik olmuştu ay hatırlamak istemiyorum ve dikisim çok fazlaydı
1Cicianne melekayaz5 2 ayı biliyor tamamen hiç doğum yapmamış gibi olman ben 6 ay oldu dikiş.izim bile yok normal doğum
1Cicianne melekayaz5 2 dikiş dendi fakat 2 düğüm vardı ve arası aşırtma dikilmişti bildiğin yorgan diker gibi yorgan ipi gibi bir ipti kalındı. Bir başta bir de sonda dikiş vardı arasını öyle aşırtmış dikmişti yaklaşık kuş parmağımızın şu baştan ikinci boğumu kadardı uzunluğu da gt gide küçüldü izi bile yok
1Cicianne melekayaz5 sızlar batar çekişme oluyomuş gibi olur Ama bilki ne zaman batma oluyor iyileşiyor Benim dikişlerim 40. Günden sonra düşmeye başlamıştı zor iyleşti biraz Şükür bir sorun yaşamadım ama Baticon doktor yazmıştı kullanmadım onun çok faydası var gerçekten baticondan sonra kuruyup batıyor zaten Temizle baticonu sür fazla suyunu peçeteyle tampon yapar gibi al baticonu çok silmeden
1Cicianne melekayaz5 kusura bakma sana da çok akıl vermiş gibi oldu da benimde başımdan geçti sordum da burda baya yani o zamanlar aklına her şey geliyor lohusalık psikolojisinden de kurtuluyorsun merak etme 😍😍❤️
melekayaz5 1Cicianne yok gerçekten bu bilgiler iyi oluyor krem ve baticon kullanıyorum sadece benimde dikişim kalın ip gibi aynı
yasemindefne @melekayaz5 klitoriste ağrı varmı sizin de aynı şikayetler bendede var ekstra klitoris ağrısı var bir de yeri değismiş kiltorisin
1Cicianne yasemindefne ay benim resmen kemikleri ağrıyordu genitalimin klitoris ve kemikleri felaketti ya onun acısı dikişten beterdi
Btl2022 melekayaz5 normal canım. Batikonla tamponlama şeklinde pansuman üstünede kırmızı kantoron yağı. Süper iyi geliyor. Benimde dikişim çoktu akılzade doktor ve ebelerin sayesinde.. 2 haftada geçti. Ben birde hastalanmıştım öksürmekten dikiş ağrım çok oluyordu kantoron kullanınca iyi oldum.
yasemindefne @1Cicianne evet evet komple ağrıyor ama klitoris daha bi fena normal o zaman insallah gecer bir ah önce