2 yaşında oğlum her yemekte tükürüyor ve çok uzun zamandır bu huyunu bıraktıramadım hani sevmediği yemek falan içinde değil her yemek ilk kaşıkta yemeğin ortasında sonunda bu sorunu yaşayıp çözüm bulan var mı artık kaldıramıyorum sinir oluyorum tatlı tatlı anlatıyorum kızıyorum yapma oğlum diye yok anlayan