Yatar vaziyette onunla konuşurken gülüşünü videoyaya almak istemiştim yukardan çekerken birden yüzüne tlfn düştü bugün tam 4 aylık oldu aslında yüzünde morluk şişlik kızarıklık bile yok ama okadar çok ağladı ki belki ilk defa bukadar ağladı bişey olmuşmudur 😞 daha önce yaşayan varmı bu durumu