acemiann Kzlar 2 aylık bebeğim 15gunlukten başladı gaz serüvenimiz ama öyle böyle değil gündüz hep destekle duruyor bazen durmuyor da 2 dk kendi kendine yerde uzanarak oyalanmaz her neyse anlstsam halime acırsiniz şuna tam 2 aylık oldu daha önce 2 damla daha denedim pek bir sonuç alamadım bu damlayı doktorunuz günde kaç damla önerdi baya gazlı
kalendermesrep acemiann Merhaba. Günde 3 kez Z4 damla şeklinde verdi. Önce Bio Gaia denedik günde 5 damla. Fakat tek başına yeterli olmadı. Şimdi ikisini birlikte denemeye başladık. İnsallah en faydalı olanı buluruz yavrulara.
Deletedmom_123 Emziriyorsanız kimyon çayı içmenizi ve gaz yapan süt ürünleri, asitli yiyecek ve içecek içmemenizi öneririm