Nika bence kiyas yapmak dogru degil.her bebege kendi annesinin sütü yeter,bunu siz kendiniz anlarsiniz.emerken uyuyorsa,emdikten sonra mutluysa,ilk aylarda 5 6 cisli bez aliyorsaniz yetiyor demektir.benim 2 kizim bile birbirinden farkliydi ben isteyken ictikleri süt miktari.ama 2sine de yetiyordu.