Merhabalar 15 aylık çocuğum bir tarafa meyilli yürüyor. Kalça çıkığı için ultrason çektirmiştik bir sıkıntı çıkmamıştı 2 aylıkken. Bacaklarda kalçada gözle görülür bir fark da yok. Yürümeye 13. Ayda başladı şu an hızlı yürüyor ve denge sağlamada problemi yok ama sadece bir tarafa doğru omzunu düşürüyor. Sizce bir problemi var mıdır ortopediye götürmeli miyim?