DenizErSahin 1 yaşında oglum var biraz nezle oldu hastalık gecti gibi ama burnu baya dolu nefes alamıyo yavrum deneyimli anneler burnunu nasıl temızleyebilirim burun aspiratörü kullanıyorum fakat çığlık kıyamet tutturmuyor burnuna üzülüyorum yapamıyorum bende😥😥
Omeraslan DenizErSahin serum fizyolojik yapıyorum en iyi onunla rahatlıyor. Aspiratör filan artık olmuyor ağladıkça hiçbir şey çekemiyorum.