aselbalim Merhaba kızlar dogdugumuzdan beri hipp combiotik kullandık ama kilo alımı biraz düşük hipp den SMa ya geçiş yapıp memnun kalan var mı
Gizzzzz-giz aselbalim ben direkt sma comfort ile başladım ve çok memnunum optipro denedim sonra kabızlık yaptı geri comfort a döndüm
leyla23 aselbalim smadan hippe geçmiştik ikiside yaramadı, evolvia çok iyi geldi hem kilo alıyor hem kusmuyor hem iştahlı yiyor
Sila2611 aselbalim hipp combiotic kullanıyorum doğduğundan beri 700 800 gram almadını beklerken doktorumuz 1200 gram almıştı çok memnunum ben
edafmo aselbalim doğduğundan beri hipp combiotic kullandım, sma yı denedim çok ciddi kabızlık yaptı hipp e döndüm
yasolinko leyla23 bende smada evolvia ya geçtim ama alerjimiz var ondan , hoş smada pek kilo almadık anca boyumuz uzadı. evolvia alerji maması bi tık katı gibi sma ya karşı sizdeki normal maması sanırım oda aynı mı smaya göre
NEG aselbalim bende golden goat kullanıyorum geçen ay 250 gr almış doktor mama değişikliği dedi. Hipp aldım. Ama bende kararsızım. Doktor sonrasında aptamilin yeni cıkam prose önerdi anlamadım daha donanımlı dedi
aselbalim Genel de sma kilo alımı için denildi o yüzden kararsız kaldım bende hipp kullanıyorm doğduğundan beri