Nlgn 7 mi olmaliymis 🤦♀️🤦♀️🤦♀️😮😮😮
Ozaman bizler olelim. Oglum dogdugunda 3162 kg idi 1 aylikken 4700 2 aylikken 5600 suanda 2 ay 27 gunluk ve 6700-800 civari yani daha dun doktorumuzdaydim biraz fazla ama engel degil 3 ayliktan sonra yavas alir aktiflestidigi icin dedi. Onemli olan kilosu degil ayda nekadar aldigi. Ilk 3 aylik olana kadar 1 kg yakin almasi lazim oda asagi yukari sonrasi az almasi normal.