Esmerhamarat 3,5 aydan bildiriyorum. Daha yeni yeni iş yapabiliyorum o da yarım yamalak. Yarım işler canımı çok sıkıyor ama kızımı büyürken doya doya seyrediyorum diye kendimi teselli ediyorum. İlk zamanlara nazaran daha iyi 3 ay şükür ki. Biraz daha dişinizi sıkın, bebeğiniz uyuduğunda iş yapacağım diye kendinizi paralamayın, dinlenin enerji toplayın kolaylıklar diliyorum