Meczupanne Merhaba kızım 15 aylık ilk regl i 4. Ayda gördüm her ay bir iki gün gecikmeli de olsa regl oluyordum 1 kere ay atladım sadece o da uzun zaman oldu şimdi 10 gün gecikti hamilelik ihtimali de yok eminim. Benim gibi hala düzensizlik yaşayan var mı