4 aylık bebeğimi gece piş piş sesi açıp uyutmaya çalışıyorum eşim ve bende uyuyoruz durduk yere reklam giriyor tabi yüksek sesle. Biz zaten sıçrıyor uz bebeğim ağlayarak uyanıyor lanet olsun cidden ya. Az önce de aynısı oldu piş pişi açıp mutfağa gittim bebeğim uyuyordu yine reklam çıkmış ağlayarak uyandı. Lütfen buna bir çözüm bulun, olmayacak birşey ise söyleyin telefonumun hafızasına yazık:(