DilarAykut
sglkc İstediğimiz arabayı, satıcı bilgisini falan herşeyi bankaya sunuyoruz. Satıcıyla gidiyoruz. Banka vekaletle bizim adımıza satın alıyor. Üstüne kâr koyup bize satıyor. Murabaha sistemi malı kârlı satmak demek zaten. Ortaklaşa almış gibi oluyor. Borcu bankaya ödedikten sonra bankanın vekaletliği ortadan kalkıyor. Biz altınlarımızı bozduk, 150 bin verdik, 150 bin de bankaya borçlandık.