Sedanurrrt biz de 5.ayın sonuna doğru 3 gün kuralı ile ek gıdaya geçtim. 3 gün kuralı şöyle: ilk 3 gün patatesi buharda pişirdim (haşlama) verdim tabi tabak tabak vermedim, ilk gün 1 çay kaşığı,2.gun 2 çay kaşığı, 3.gün 3 çay kaşığı.
Patates tadımı bitti alerjik bir durum yok havucu aynı şekilde verdim sonra kabak…diye devam ettim. Meyveyi de aynı şekilde verdim. Şimdi de çorba, muhallebi tarzı şeyler yedirmeye çalışıyorm.hepsini çatalla ezdim verdim.