Senossss Thy 0-2 yaşa ücret almıyor di mi hanımlar? Birde bebek arabası hakkında merak ediyorum bagaja dahil mi nereye bırakacağız ailem almayalım falan dedi bende olmaz zor olur arabasız dedim
ppzeynep Senossss Bebek arabasını uçağın kapısına kadar götürebilirsiniz. Hatta kabin boysa içeri de sokarsınız. 0-2 yaş ücretsiz.
Alya-Sena Senossss gecen hafta diyarbakira gittim 150 tl gibi bi rakam odedim bebegime (15 aylik) bebek arabasini da bagaja verdim ben elimde canta oldugu icin kabin boysa ucagada alinabiliyor
Gzdnr17 Senossss 0-2 sadece vergileri ödüyorsunuz o da çok cüzi rakam Bebek arabası yüke dahil değil Pegasus’ta uçak kapısına kadar arabayla gidiyorsunuz orada çalışanlar gelip alıyor inişte teslim ediyor Thy bebekli aileleri özel kapıdan geçiriyor hızlı bi şekilde ✨
Yagmur_24 Senossss vergi ödüyosunuz die biliyorum ama ben de merak esiyorum bu konuyu valla okuyayım hepsini
Senossss ppzeynep yok travel sistem o zaman uçak kapısına kadar götüreceğim ekstra bagaj falanda sayılmıyor o
sinoli Senossss 100-200₺ arasında bir kemer ücreti var, bebek arabası bagajdan sayılmıyor sadece arabam var diyorsunuz onlar poşet veriyorlar uçağın kapısında paketleyip görevliye teslim ediyorsunuz