Bugün üç asi birden olduk bir koluna iki bacağına doktor ateslenebilir bu normal dedi ağrı kesici verebilirsin dedi eve geldik uyudu 2-3 saat kadar kalktı ama çok fazla ağlıyor hiç durmadan aşı yerleri acıyor ondandir diye düşünüyorum ateşlenmede olmadi bu kadar ağlaması normal mi ve ne kadar sürecek bu