tgceakpnr Kızlar merhaba , bebeğim bugün aşı oldu aşıdan sonra calpol verdim keyifliydi sonra uykudan ağlayarak uyandı ve 1 saat hiç durmadan ağladı 4 saat sonra calpol verdim tekrardan uyudu. Ağlama krizi sürekli devam edecek mi bugün 🥹
beyzacmvrc tgceakpnr böyle oluyor Ayda böyle oldu en son fitil vermek zorunda kaldm düzelmişti aynı gün Ay aşısında daha da beter oldu 2 3 gün huysuzkugu sürdü
Yazmelegi_ tgceakpnr ağrısı oluyor 1.2 gün ondandır bizimde öyleydi kolunu oynattkca agliyordu yavrum
tgceakpnr beyzacmvrc 3. Ayda rota var diye biliyorum ağızdan alınan onda mı huysuzlanmıştı ? Ahh onların canı yanacağına bizimki yansa keşke 🥹
berennurseli @"tgceakpnr aynısını yaşamıştık tam bir saat çığlık atarak ağlamıstı artık en sonunda bende kötü olmustum😔 ama sadece o an ağladı sonra bir daha huysuzluğu olmadı sanırım verem aşısı olduğun icin kolu ağırmıstı😔😔
tgceakpnr berennurseli bakalım yine huzursuz olursa fitil vermeyi düşünüyorum inşallah olmaz 🥹 gece uykusunu etkiledi mi peki ?
tgceakpnr Yazmelegi_ kıyamam yaa 🥹 çok zor bi çaresi yok elinden birşey gelmiyor insanın ama sağlıkları için 🥹