Kayınppederim yuksek tansiyonu vardı 10 gün önce beyin kanamasi gecirdi, ameliyat ettiler 10 gündür uyanmasını bekliyorlar, kendi kendine nefes alamıyor entube su anda, ama kalbi carpiyormus, 70 yaşında. Başına gelen var mi?iyileşme ihtimali var mıdır acaba?