Tam 40 gün oldu dün 1 haftalığına taburcu edildik ama gece 2 de yine hastahanedeydik ateşi çıktı kemoterapi zorluyor onu ne olur kızım için dua ne olur evdeki de 4 aylik oldu hic durmuyor hem ona koşuyorum hem ona sütüm iyice azaldı mama destekliyorum ama içmiyor çok hasta olmaz değil mi ne olur içimi rahatlatin Allah hepinizden razı olsun elini açıp yavrularıma dua edenin eli hiç darda olmasın çok çaresizim