Edaa
Bebeğim ilk 3 ay öyleydi sürekli kokumu almak mememde olmak istiyordu ben de bırakmıyordum.4 buçuk aya kadar devam etti oturmaya gittiğimde falan takıyordum önlüğümü öyle hem emiyor hem göğsümde uyuyordu yeterki mutlu huzurlu olsun diye dokunmuyordum bende 😊Şuan 7 aylık hala yanına uzanıp emzirerek uyutuyorum uyku eğitimi vs vermeyi de düşünmüyorum böyle hem ben ona vakit ayırabiliyorum hem o benim kokumu daha çok alıyor.😊