Benim bazen 5 dk emip uyuyordu bazen de 3 saat emiyordu aralıksız doktor dedi ikisi de çok normal anormal bir durum yok dedi. İsemesi nasıl dedim sürekli isiyor tamam ozman dedi. Bende cisine bakıyorum bez sayısına 5 dk emdiği zamanlarda da çok iyi sürekli isiyordu oradan da takip edebilirsin benim içim öyle rahatlıyordu :)))