Cnsakf ben gittiysem herkes gider canım valla jiletten dönüş benim de doğuma 2 ay kalmıştı böyle pat diye doğum olsa rezillik dedim gözümü kapattım gittim 2 defa ağdaya çok şukur doğuma temiz gittim o gün bu gündür de hep ağdaya gidiyorum canım hala utanıyorum ve kuaför abla tanıdık sen nasıl normal doğurdun aklım almıyor diyo 😂 ağda gibisi yok aklıma tüküreyim senelerdir 2 günde bir jiletle vurdugum günler aklıma geldikçe deli oluyorum.