2.5 çok değil mi canım bana yenidoğan her emzirmede 2 damla bir burnuna diye önerdiler şuan bronşitten yatıyoruz hastanede 4 cc verip 2 2 burunlarına sıkıyoruz öyle açıyoruz burnunu çıkmazsa aspiritörle çekşyoruz bebeğim 35 günlük. canım sen bende doğum doktoruna vs bunu sor bizim dediklerimize göre hareket etme her kesin doktoru farklı birşey önerşyor ben riske atmazdım sürekli kullanmak iyi olan birşey değil çünkü