Kızlar bebeğimin dünden beri burnu tıkalı yani tıkalı dediğim hırıltılı nefes alıyo ve çabucak doluyo burnu sürekli temizliyorum burnunu ama nasıl geçecek aranızda bu durumu yaşayan var mı doktorumuz ateş ve öksürük yoksa korkma bol bol temizle burnunu dedi ama onun dışında yapabileceğim bişey var mı nebilüzatör alsam işe yarar mı çok kötü hissediyorum kendimi bi bilgisi olan yazabilir mi