tomvejerry Bebeğime uyku tulumu almak istiyorum kaç tog alim bilemedim evimiz kaloriferli değil klima kullanıyoruz şuan geceleri soğuk oluyor yavaş yavaş klimayi açarım diye düşünüyorum ama tam emin olamadım uyku tulumu konusunda kızlar yardımcı olur musunuz
1civcivannesi tomvejerry biz de klima acicaz ben 2 tog aldım ama elektirikli soba da aldık gece onu calistiricaz yatağının altına kalın bataniye sericem üzerine de bir bataniye ortsem yeter diye düşünüyorum
yagmurkokusu_ tomvejerry 2 almalısın yaşına göre 6 aylık civarı doğalgazda 2 tog 1 yaşta ise 1 tog kullanıyorum bebeğim çok terliyor 2 togta
tomvejerry 1civcivannesi 2.5cok mu kalın olur peki acaba eşim bence en yükseğini alalım nolur nolmaz diyo kafam karıştı
1civcivannesi tomvejerry terlerse bu sefer daha çok hasta olur üzerine ince ya da çok soğuk olursa kalın bir bataniye ortarsin klima sıcak yapar zaten hangi şehirde yaşıyorsun
hilarious 2.5 tog aldım ben klima kullanmıyorum ama iç dolgusuna dikkat edin 2 üzeri alacaksanız elyaf dolgulular terletebilir. Pamuk dolgulu daha güvenilir ve sağlıklı ☺️