Arkadaşlar benim kızım sütüm kesildiği için emmiyor. 3 aya kadar hep sağdım emzirdim vs ama 20 cc felandı yoruldum bıraktım artık hiç artmıyordu. Şimdi 4 aylık olduk yoğurtla bi çay kaşığı sonra 2 çay kaşığı başlayayım ufak ufak tadımlara diyorum. İçinizde böyle yapanlar varmı anne sütü almadığı için herşeyden vitamin alamıyor o yüzden ufak ufak tadımlar yapayım diyorum.