239195 bebeğinizin gaz sorununa göre 4-6 saat arayla da verebilirsiniz ben bi öğlen bi akşam veriyordum gerçekten yararını gördüm bir sürü damla içinde açılmamış bir kutum var belki diye bekletiyorum şifa olur inşallah bu arada 30 günlükten itibaren kullanılıyor ml 2,5 geçmeyecek şekilde az da verebilirsiniz ben ilk verecekken 1,5 verdim fayda gösterince yan etki olmayınca 2,5 olarak yedirdi. Kaşıkla ilk biraz keskin bir tadı olduğu için boğazında tortu yapıyor sanırım öksürüyor endişe etmeyin