İki üç aydır geçmiyor akıyor gözü bazen sabah uyandığımizda kapalı oluyor ılık su ile siliyorum damla sıkıyorum masaj yapıyordum ama geçmedi başına gelen var mı başka neyapabilirim. Doktor küçük bı operasyon yapalım dedi anestezi verilerek fakat 9 aylık bebek için bilmiyorum içime sinmedi bu durum