Merhaba kızlar. Bebeğim 11 aylik fakat hala tam anlamıyla katı gıdaya geçemedik. Bu durumda olan var mı aranızda. Endişe ediyorum. Ağzına verdiğim ufak şeyleri bile tam anlamiyla çiğnemeden yutuyor. Boğulacak diye korkuyorum. Ne gibi şeyler yapmalıyım tecrübeli olanlar siz ne yaptiniz