medinekaplan Kızlar çok kötüyüm 2 aylık bebeğim var ve dil bağı için çocuk cerrahisine götürdük dün doktor dil bağı çok kalınmış dedi anestezi verip ameliyat etmemiz gerekiyor dedi doktor daha önce dil bağından ameliyatını duydunuz mu