umranakts Hanımlar merhaba. 1 aylık bebeğime serum fizyolojik uygulayacağım ama korkuyorum açıkçası yapmaya biraz Siz nasıl uyguluyorsunuz
Kizim16 umranakts en fazla iki uç damla kadar damlat yan yatır sonrasinda. Ayni sekilde oteki tarafa da uygula yan yatir
BaranOgur umranakts ; Merhaba Sağlık Bakanlığı serum fizyolojik ile ilgili tehlikeli olduğu için bildirge yayınladı. Bence onun yerine deniz suyu gibi alternatifler bulmalısınız.
Masalina12 umranakts hiç korkma bende korkuyordum ama alıştım bebeği yan çevir burnuna sık hemen kaldırp sırtına vur ne varsa çıkar
Biz4kisiyizkardes umranakts sterimar aldım bebeği yan yatırıp birer fıs sıkıyorum burnuna kaldırıp sırtına gaz çıkarır gibi hafif hafif vuruyorum fazlasını çıkarsın burnundan diye daha sonra sırt üstü koyup çekiyorum aspiratör ile
Aysegulb Kucağınıza alın yada eşiniz alsın hafif eğdirin bebeği tazyikli olmayacak şekilde başı öndeyken enjektörle sıkın burnuna sonrasında diğer deliğe aynı şekilde. En sonunda burun aspiratörü ile çekin
gokbensimsek Masalina12 merhaba bende bebeğimi hafif öne eğerek bir burnuna 2,5 ml sıktım fakat diğer burundan çıkmadı ve hepsini yuttu bir sorun teşkil eder mi sizce
BaranOgur Aysegulb ; Evet fakat önceden o ürünlerde tavsiye ediliyordu! Ben doğal şekilde giderilmesinden yanayım. Ayrıca doktorlar tuzlu su veya deniz suyu diye söylüyorlar. İyi günler.
BaranOgur Aysegulb Çocuğumla ilgili yorumunu kendine sakla çünkü beni ilgilendirmiyor.Ben senin gibi bir sağlıkçı ile daha fazla klavye üzerinden muhattap olmayacağım. 😉 Engelliyorum.
Aysegulb BaranOgur sakin olun bende sağlıkçıyım 😅 biliyorum neyin zararlı neyin olmadığını 😄 siz yapmazsınız çocuğunuza✌🏻