Nurr123 normal diye biliyorum kızımda hiç ateş vs. Yaşamadım ne ara çıkarmış onu bile anlamadım ilk dişlerini beni ısırınca anlamıştım 2 dış birden şimdide gülünce gördüm 4 dış daha çıkmış lizim iştahlı bir bebektir hiç bu tür şeyler yaşamadık ama normal diye biliyorum gaz huysuzluk vs. Karanfil kuru yapıp bebeğinizin dişlerine surebilirsiniz yada tetagil dentigel vs. Alabilirsiniz eczaneden rahatlatır zararsiz