Kızlar merhaba bebeğim prematüre doğdu kronolojik 3 ay 11 günlük düzeltilmiş 2 ay 7 günlük. Aslında gelişim olarak kronolojik doğum tarihine göre gidiyor. Fakat eline ben oyuncak verirsem tutuyor kısa süre sonra atıyor. Ellerini ortada birleştirip emiyor. Daha yeni yeni sallanan anakucağındaki oyuncaklara vurmaya başladı bazen de kenarındaki demiri tutuyor uzun süre. Bugün de oyun halısının üstündeki çıngırağa bilinçli olarak vurdu. Fakat tam anlamıyla oyuncaklara uzanıp tutmuyor yada oyuncakları alıp ağzına götürmüyor. Ya da ellerini havaya kaldırıp izlemiyor ama ortada birleştirip ağzına götürerek emiyor. Bir sıkıntı var mı daha tam olarak oyuncakları uzanıp tutmaması normal mi ,bebekleriniz bu ayda nasıllardı , prematüre doğmasının bir etkisi olabilir mi? Tecrübeli anneler bilgi verirse sevinirim.