Ben de yaşıyorum bu durumu ilk başlarda sürekli inatlaşıyordum almıyordu o almadıkça ben sinirlenip anne olamadım ben yetemedim deyip ağlıyordum. İnanın sonra biraz olsun geçiyor siz sadece kendinize ve sütünüze güvenip motive olacaksınız. Uyuturken verin,uyuma aşamasında verin. Uyanmaya yakın verin. O zaman yavaş yavaş alısıyorlar. Atak dönemi ve geçiyor ama aç kalmasın bence o zaman da fazla kilo veren bebek oluyor eninde sonunda yetmeyecek ve takviye verilmek zorunda kalınabiliyor bundan korkmayın bence. Aç uyumasından iyidir çünkü o zaman çocuk derin uyuyamaz ve o kötü oldukça anne de bundan etkilenir. Sonuçta mama zehir değildir,az mama verip sonra memeyi de verebilirsiniz. Ben çok araştırdım biraz mama verip sakinleştirip direk memeyi verebilirsiniz. Kolay gelsin