joyfulmom anne905 yıkarken ağzına kaçmasından bir şey olmaz sanırım benim kızım banyoyu hiç sevmez ağlar ve genelde ağzına köpük kaçtığı oluyor
Ygzbebis Sanmam ya bir şey olmaz benim oğlumda arada yutuyor bence yani yutmaması imkansız yüzünüde köpürterek yıkıyorum çünkü
1pekmom_ anne905 dalini alıp içmediyse bir sorun olmaz canım 😁 biraz önce benimkide yuttu, banyoda ister istemez oluyor köpükleyip yıkıyoruz, başını yıkarken illaki yüzünüde yıkıyoruz o sırada kaçıyor, çok aşırı miktarda yutmadıysa bir sorun olmaz korkma