tgbalperen Merhaba sevgili anne,
Bir bardağın içine karbonatli su yapıp parmağınıza steril olan gazlı bezi sarıp karbonatlı suyu ustune dökmek geriyor (batırmak değil asla dökmek) sonrasında ağzınin içini nazikçe silin ve kuru olan yeriyle tekrardan ıslatıp yine silin ( kesinlikle ıslak olan ile tekrardan silmeyin ya da suya batir çıkar yapmayın çünkü bakteriler suya karışmış oluyor kullandığımız yer ile yaparsak ağzının her yerine o bakterileri yaymış olacağız) bu yeterli olacaktır. Geçene dek tekrarlayın