Karakiz22 sabah 10 da açılır 5 te kapanır borsa gün içerisinde işlem yapabilirsiniz. Ben isbankasi kullanıyorum garanti hakkında o yüzden bilgim yok ama siz alım ya da satım girdiğinizde biste iletilir işlem yapmak istediğiniz tutara geldiğinde otomatik olarak talebiniz gerçekleşir. Ama yeni girdiyseniz kulaktan dolma her denilene inanmayın işi gercekten bilen piyasaya dünya ekonomisine hakim olan,hisseler hakkında bilgisi olan birinin yönlendirmesiyle işi öğrenin derim. Köklü firmalarda geleceğe yönelik yatırımları olan hisseler de Uzun vadeli yatırım düşünürseniz asla kaybetmezsiniz borsada bur bir gerçek.